tisdag 24 oktober 2017

PostNord förnekar sig inte. Trodde i min enfald att det skulle fungera med mitt paket till Washington DC USA


Hej,

Jag sände ett mail - klagomål till er i morse. Där finns naturligtvis också försändelse  ID so jag inte tar upp här.

När får jag något slags besked??

Ulf Jonasson

PS. det hör till saken att jag rekommenderade brevet för att det skulle komma fram snabbare och säkrare. Denna åtgärd kostade 275 spänn extra. Om man inte betalar den avgiften kan man ju undra hur lång tid det eventuellt kan ta innan ett brev kommer till rätt adress, kommer det fram alls?????

Datum/Tidpunkt
Plats
Händelse
2017-10-1902:47 
Stockholm utr,Sverige SVERIGE 
Försändelsen har lämnat Postens utrikesterminal för vidare transport till utlandet 
2017-10-1817:34 
PostNord Katrineholm  
Försändelsen är vidaresänd inom Posten till sorteringsterminal 
2017-10-1816:57 
Coop Katrineholm  
Försändelsen är vidaresänd inom Posten till sorteringsterminal 
2017-10-1717:20 
Coop Katrineholm  
Försändelsen är inlämnad efter senaste inlämningstid och kommer att skickas vidare nästkommande vardag 
Vikt (kg): 1.079kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar